نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3267
-
الف
+

نکوداشت «فردوس کاویانی» با حضور گرم اهالی هنر ایران برگزار شد + تصاویر

بزرگداشت «فردوس کاویانی» بازیگر کهنه کار تیاتر ، سینما و تلویزیون ایران عصر روز گذشته با حضور هنرمندان در تهران برگزار شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، بزرگداشت «فردوس کاویانی» بازیگر سریال‌های خاطره‌انگیز «آژانس دوستی» و «همسران» عصر روز گذشته 26 سرطان (تیر) در تهران برگزار شد.

«فردوس کاویانی» که اکنون با بیماری پارکینسون دست و پنجه نرم می کند به دلیل وضعیت نامناسب جسمانی در این مراسم حضور نداشت و «آرمیتا کاویانی» به نمایندگی از پدرش در مراسم حضور یافت.

«مسعود جعفری جوزانی» ، «مهرانه مهین ترابی» ، «علیرضا خمسه» ، «فاطمه معتمدآریا» و ... از جمله بازیگران عرصه سینما و تلویزیون بودند که در این مراسم واقع در خانه سینما حضور داشته و سخنرانی کردند.

بزرگداشت فردوس کاویانی

«مسعود جعفری جوزانی» کارگردان سینما و تلویزیون ایران درباره مراسم بزرگداشت «فردوس کاویانی» گفت: این استقبال از مراسم بزرگداشت یک هنرمند، آدمی را امیدوار می‌کند.

او در ادامه افزود: آقای کاویانی سال ها است که با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود ، ما را با مشکلات زندگی آشنا کرده و رنج آن را کم کرده است.

علیرضا خمسه

در بخشی دیگر از این مراسم «علیرضا خمسه» بازیگر محبوب و کهنه کار ایرانی گفت: سال 1354 خورشیدی با «فردوس کاویانی» در انجمن بازیگران سینما آشنا شدم. از او بسیار خوشم آمد و وی را الگوی خود در عرصه کمیدی قرار دادم.

او افزود: «فردوس» برای من یک کمیدین بزرگ بوده و هست. او همزمان هم کمیدی را می‌شناسد و هم تراژدی را؛ من بسیار متاسف شدم که او بسیار زود از دنیای تصویر فاصله گرفت. فلم های بسیاری بود که می‌توانست کار کند، اما کار نکرد، چون فکر می‌کرد باید در تیاتر باشد.

بزرگداشت فردوس کاویانی

در ادامه مراسم بعد از آن که بخش‌هایی از سریال «همسران» نشر شد ، بانو «مهرانه مهین‌ترابی» که نقش مقابل آقای کاویانی را در این سریال بازی می کرد ، سخنرانی کرد.

بانو «مهین‌ترابی» گفت: فردوس همیشه همکار خوبی بود و بسیار ستودنی است. وقتی فهمیدم این مراسم برگزار می‌شود با جان و دل آمدم، چون باید از بازیگرانی چون او در زمان حیاتشان تجلیل شود.

وی در ادامه افزود: از صمیم قلب دوست دارم حالش مساعد شود و دوباره مقابل دوربین ایفای نقش کند. برایش آرزوی سلامتی کامل دارم و از خدا می‌خواهم او دوباره به صحنه بازگردد و با عشقی که از طریق کارش به ما می‌دهد ما را بهره‌مند کند.

بزرگداشت فردوس کاویانی

به نقل از تسنیم ، «فاطمه معتمدآریا» هنرپیشه کهنه کار سینما و تلویزیون ایران با اشاره به هنرمندان حاضر در مراسم عنوان کرد: از این که این همه افراد سرشناس و همکاران را یک جا می‌بینم بسیار خوشحالم. امشب نمونه واضحی است که همه بازیگران درجه یک اینجا هستند بدون اینکه بخواهند نمایش دهند که چه لباسی پوشیده‌اند یا چقدر تغییر کرده اند.

وی متن لوح تقدیر انجمن بازیگران سینمای ایران را برای مخاطبان قرائت و سپس آن را به دختر فردوس کاویانی اهدا کرد.

«دختر کاویانی» گفت: از سوی پدرم عذرخواهی می‌کنم که نتوانست در اینجا حضور پیدا کند. من عشق را از او آموختم. او عاشق و همیشه نگران مردم است. من عشق خالصانه را از پدرم آموختم و امیدوارم بتوانم مثل او باشم.

گفتنی است که سریال «آژانس دوستی» و «همسران» با بازی درخشان آقای فردوس کاویانی از شبکه آی فیلم 2 برای مخاطبان فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان به نشر رسید.

لازم به یادآوری است گزارش تصویری اختصاصی آی فیلم 2 از این مراسم و مصاحبه با بازیگران حاضر در آن، روز جمعه ساعت 18:45 از تلویزیون آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

دانلود سریال «آژانس دوستی» 

دانلود سریال «همسران» 

بزرگداشت «فردوس کاویانی» بازیگر کهنه کار تلویزیون ایران برگزار می شود

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر